maandag 13 oktober 2014

YSL Babydoll Mascara


Mascara is onmisbaar in menig meisje haar leven en toch is de perfecte mascara zo moeilijk te vinden. Waarschijnlijk ook omdat ieder meisje wat anders verwacht. Ik heb een mascara nodig die alle haartjes perfect spreidt en ze niet aaneenplakt, maar weinig mascaras slagen hierin en de YSL Babydoll hoort daarbij.

Deze mascara komt echt heel dicht bij mijn holy grail mascara. Het belangrijkste voor mij in een mascara is dat hij mooi mijn wimpers spreid. Mijn wimpers kunnen er al snel als één grote klonterboel uitzien, maar bij deze mascara is dat dus absoluut het geval niet. Elk haartje neemt hij mooi apart en hij laat ze mooi uitwaaieren. 
Ook houd hij krul behoorlijk goed. Ik heb van nature heel rechte wimpers die met alle wil van de wereld niet naar boven willen staan en bij deze mascara staan ze toch duidelijk iets meer naar omhoog dan bij anderen. 
Verder is hij nog langhoudend, geeft hij niet af en zoals alle YSL mascara's heeft hij die lekkere geur. 
Helaas zijn er ook nog enkele minpuntjes te vinden. Zo droogt hij vrij snel uit in vergelijking met andere mascara's. Ik gebruik hem nu 3 maand en denk dat ik hem misschien, met een beetje geluk nog enkele weken zal kunnen gebruiken. 
En dan hebben we natuurlijk die prijs nog: bijna 30euro, maar voor een goede mascara heb ik dat er wel voor over. 
Voor wanneer jullie mij niet op mijn woord zouden geloven heb ik hier onder nog een voor en na Babydoll foto bijgevoegd. 



YSL Babydoll Mascara €29.25 bij Ici Paris XL

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten