maandag 30 december 2013

NOTD #5 party nails


Ja, het jaar zit er al weer bijna op en ik zit momenteel met mijn neus diep verborgen in de boeken. Morgen is het alweer zo ver: weer zo'n uitgebreid feestmaal, aftellen en dan feestend het nieuwe jaar ingaan, of dat is toch mijn plan. Ondanks alle leerleed mogen mooie feestnagels toch niet ontbreken, mijn favoriete afleiding tijdens deze trieste dagen. Oohhh shiny, sparkly :)




Voor deze nageltjes gebruikte ik de herôme Nail Hardener in Extra Strong. Eigenlijk is dit een nagelverhardingskuur en mijn nageltjes kunnen wel wat extra sterkte gebruiken. (al dat nagelbijten van de blokperiode doet geen goed aan mijn nageltjes) 
Op het grootste deel van mijn nagels lakte ik twee laagjes Le Rouge Noir van Chanel, mijn favoriete herfstkleur en een echt cult-nagellakje. 
Om het wat extra feestelijk te maken nam ik Deborah Lippmann's Today Was a Fairytail en bracht deze vrij dekkend aan op mijn ringvinger.
Als laatste, om alles af te werken nam ik mijn Seche Vite Topcoat, ik kan echt niet meer zonder deze topcoat. Hij laat mijn nagels mooi glanzen en extra snel drogen!

Hopelijk hebben jullie een even goed 2013 gehad als ik en van mij krijgen jullie nu alvast drie dikke kussen. ;)
Wat zouden jullie in het nieuwe jaar graag meer zien verschijnen op deze blog?
xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten