maandag 26 mei 2014

Bobbi Brown Sheer Lip Color in Rosy



Wel deze aankoop is echt volledig Essie haar schuld, zij bleef maar deze lippenstift de hemel in prijzen. Als ik nu eenmaal zo veel keer hoor dat dit zo'n mooie kleur is, wel dan moet ik dat ook uitproberen. Toen ik in februari een stapje ging zetten in Antwerpen belandde deze dus al snel in mijn mandje. 


Lipstick en ik, wij zijn gewoon een match made in heaven. Overdag hou ik het meestal simpel met een transparante versie en 's avonds ga ik voor de knalkleuren.
Deze zit er zowat tussenin: niet te fel voor overdag, maar ook 's avonds perfect te dragen. Niet te mat en niet te glanzend. Zei ik trouwens al dat dit een favoriet is van Estée??
Dit is mijn tweede sheer lip color van Bobbi Brown en ik moet toch wel zeggen dat de kleur veel meer gepigmenteerd is dan die van de andere die ik heb. (cherry pink voor moest het jullie interesseren)
De formule voelt zacht aan op de lippen en droogt ze niet uit. Dit in combinatie met de goede pigmentatie maakt voor mij een perfecte lippenstift. 
Oh en wisten jullie al dat ik een sucker ben voor good packaging? De eenvoudige maar toch chique zwarte huls wist direct mijn beautyhartje te veroveren.


25euro bij Parfuma
Misschien is een lipstickcollectie een goed idee?

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten