zondag 11 mei 2014

Look Du Moment



Het is weer eens zo ver, ik zit weer vastgeroest in een bepaalde look en ik wijk er maar niet vanaf... Nu de lente officieel is begonnen (ook al merken we er niet al te veel van, gotta love Belgian weather) mag het make-up gewijs wel wat lichter voor het moment. Mijn huidje gedraagt zich ze laatste weken weer braaf en dus worden de dikke foundations ook achterwege gelaten. 

Ik begin altijd trouw met mijn Paint Pot in Soft Ochre. Ik ben dan misschien niet helemaal overtuigd door dit product maar daarom moet ik hem nog niet laten liggen. Prima basis voor elke dag, maar niet meer dan dat. 
Daarna gebruik ik een MAC oogschaduw in Arena. Het is een zachte oranje kleur die blauwe ogen mooi laat uitkomen zonder dat je te donker gaat. 
Mijn nieuwe lievelingsmascara is de MaxFactor Clump Defy. Normaal gezien ben ik echt een high-end chick maar hey, er zijn nu eenmaal ook goede mascaras bij het kruidvat te vinden. Hij zorgt ervoor dat mijn wimpers direct mooi gescheiden zijn en dat is iets waar zeker niet elke mascara in slaagt. Extra pluspunt: hij is goed voor de portefeuille.
Tijd om wat te concealen, want die donkere kringen gaan natuurlijk niet vanzelf weg. Op dit moment gebruik ik de laatste beetjes van mijn MAC Mineralize Concealer. Een hele fijne concealer die mijn donkere kringen net weet te verbergen. 
Het is lente dus een frisse blush mag ook niet mankeren. Op dit moment is de Fratboy blush van the Balm mijn favoriet. Deze kleur past echt bij alles van rode lippenstift tot neutrale look. 
En dan nu mijn favoriete ontdekking van de afgelopen maanden: de Cream Color Base in Pearl. Ja, wij twee samen dat is gewoon grote liefde. Dit product geeft een prachtige glow zonder twilight effect. Je kan hem zelfs overdag zonder problemen gebruiken.
Al bij al weer een look zoals jullie van mij gewoon zijn: snel, natuurlijk en gemakkelijk.


Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten