dinsdag 19 augustus 2014

Birthday wishlist



Het is bijna zo ver, vrijdag ben ik jarig, the big 23... Met andere woorden, ik begin oud te worden...
-Insert tear drop here-
Nu ja, on the positive note, verjaardag staat gelijk aan cadeautjes en ik heb wel wat dingen op mijn wishlist staan. Kwestie van het mijn geliefden wat makkelijker te maken
Ik mag ook wel een beetje dromen dus er zit ook een never gonna get that cadeautje tussen.




Laat ik eerst beginnen met het beautydeel. Mijn beautywishlist is namelijk oneindig en zal altijd blijven aangroeien. Vooral met producten die je hier niet, of heel moeilijk kan krijgen. -deuh-
Ik heb mijn oog al een tijdje laten vallen op het Narsissist palet van Nars, want een meisje kan nu eenmaal nooit genoeg neutrale oogschaduw hebben en Nars is ook gewoon mijn favoriete merk.
Terwijl we bezig zijn gooi er nog maar een Chanel Rouge Allure Velvetje bij voor mij, ik heb er nog maar één in mijn collectie, maar die is wel absolute favoriet. Ik ben nu eenmaal een sucker voor mooie verpakking en matte, felle kleuren.
Ik ben al een hele tijd nieuwsgierig naar de kwasten van ZOEVA. Ze zijn nu al een tijdje heel populair en schijnen heel goed te zijn qua prijs-kwaliteit. Dit is trouwens de Luxe Complete Set, vooral die oogschaduwkwasten en die voor eyeliner zien er goed uit.
Als laatste nog eentje voor de fun, het nieuwste palet van Urban DecayElectrics. Dit lijkt me gewoon leuk om in mijn collectie te hebben en ook handig voor wanneer ik eens een fel kleurtje nodig heb. Bovendien is de kwaliteit van  Urban Decay oogschaduw echt wel goed. (hun oogschaduwprimer moet je ook zeker eens proberen)


Rebecca Minkoff verovert al een tijdje blogland en ook ik heb er mijn oog op laten vallen. Het enige wat me tegenhoud is eigenlijk dat je ze in België niet kan kopen en dus online moet gaan shoppen. Kijk dan, ze zijn echt tè pretty. Light Turquose of Bisquit, daar ben ik wel nog niet uit...


Als laatste, de crème de la crème: een Chanel Boy in het zwart alsjeblieft. Sinds deze is uitgekomen, oh boy, (heb je hem?) ben ik er echt verliefd op. Ik ben dan ook al jaren aan het sparen en telkens ik bij het bedrag kom komt er een prijsverhoging. (damn you chanel, damn you)
Ik zie mezelf al dus helemaal met zo'n beauty rondlopen, maar vrees dat het toch eerder first pay check material zal worden.

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten