dinsdag 26 augustus 2014

Today I'm wearing Chanel


Het is gebeurd… Vrijdag ben ik 23 geworden… Nuja hier valt nu eenmaal niets aan te veranderen. Veel cadeautjes heb ik nog niet gekregen aangezien het herexamens zijn en ik er eigenlijk nog niet al te goed over nagedacht heb.
Een nieuwe Chanel Rouge Allure Velvet stond wel hoog op mijn wishlist en ik heb er dan ook eentje gekregen van la mama.


Ik koos een l’éclatante, een felroze kleur met een blauwe ondertoon die toch nog iets pastel achtigs heeft. (ja ik ben echt pro in kleuren beschrijven) De kleur riep gewoon mijn naam en ja de keuze was dus rap gemaakt. 
Zoals jullie ook kunnen zien kon ik mij niet inhouden om hem te gebruiken. Een heel weekend om een nieuwe lippenstift niet te gebruiken is echt te lang. Kunnen jullie het mij vergeven?
Laten we ook even een momentje nemen om de verpakking te appreciëren. Zoals jullie wel weten kan Chanel er wat van, maar hun rouge allures spannen voor mij toch wel de kroon met hun kliksysteem. Oh die mooie klik die hij maakt als je hem uithaalt of wegsteekt, dat is gewoon liefde eerste klasse. 
De formule vind ik ook één van de betere, mooi mat en hij droogt de lippen niet te erg uit. Oké hij is niet zo gepigmenteerd als die van MAC maar ze zijn veel romiger en voelen beter aan op de lippen. 
De kleur blijft ook vrij lang, ook al overleeft hij geen etentje, maar welke lipstick doet dat nu wel hé...


Misschien snappen jullie mijn kleurbeschrijving nu iets beter?
Nuja, ik denk dat het wel duidelijk is dat deze favoriet zal worden.

€33 bij Ici Paris

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten