dinsdag 2 september 2014

What's in my shower


Mijn excuses darlings, een dagje te laat. Het was nu eenmaal onmogelijk om gisteren nog een postje klaar te krijgen aangezien dan ook mijn laatste examen viel. Jullie begrijpen wel zeker dat dat voorging? Vandaag laat ik jullie een kijkje in mijn douche nemen. Een beetje gezond voyeurisme.

Momenteel staat het Pureology Hydrate Shampoo & Conditioner duo in mijn douche. Ten huize beauty by au lijden we immers aan droog en beschadigd haar. (the perks of having long hair) Pureology is een merk dat zonder parabenen en sulfaten werkt. Persoonlijk merk ik daar niet direct een verschil in, maar het stelt mij toch wel gerust.
Waarom ik van dit duo hou: ruikt lekker, tintelt op mijn hoofd en maakt mijn haar lekker zacht. Ja, we have a winner, deze koop ik zeker nog terug.

The Olive Branche Showergel van Lush is ook wel een topper, dit is al mijn tweede pull. (de vorige was het grote formaat) Deze douchegel ruikt lekker, droogt mijn huidje niet te veel uit en zoals jullie weten zit er niet te veel vuiligheid in de producten van Lush.

Geen idee of jullie het al wisten maar ik ben echt een Lushy, ik kan die winkel serieus niet buitengaan zonder iets te kopen. Ook in mijn douche kan je dat dus merken want het laatste echte product is ook van Lush. Dat blokje dat je daar ziet liggen is de Lush Aqua Mirabilis scrub. Serieus als je deze ruikt dan wil je hem gewoon opeten. Telkens als ik ermee scrub doet hij mij aan chocolade denken. (dat is toch al een reden op zich om hem te kopen niet?) Hij zit boordevol cacaoboter (vandaar dus die chocoladegeur) en abrikozenpitolie waardoor je huid na gebruik heerlijk gevoed is. Ik moet wel zeggen dat hij wat harder zou mogen scrubben van mij, maar hey, ik kan niet alles willen zeker?

Als laatste nog even een shoutout naar onze douchefluff, hij is van The Body Shop en serieus dit is echt al de douchefluff die het langst meegaat bij ons. Meestal liggen die dingen na een maand al uit elkaar maar ik denk dat we deze nu zeker al een half jaar hebben ofzo. Ik weet waar ik volgende keer mijn fluff moet halen.

Pureology shampoo €13.70 en conditioner €14.50 bij hair and body beauty (of bij de kapper natuurlijk)
Olive Branch Showergel €14.70 voor 250g bij Lush
Aqua Mirabilis scrub €11.15 bij Lush
Douchefluff bij The Body Shop (geen idee wat de prijs was aangezien we hem gekregen hebben in een setje)

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten