maandag 8 september 2014

Personal Update




Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben: I'm back bitcheszzzzz! Sorry voor de iets uit de hand gelopen pauze, maar ik denk dat het mij nu wel weer zal lukken om mij aan mijn blogschema te houden. (oke behalve vorige week dan...) Misschien zijn er wel een paar onder jullie die zich afvragen wat ik allemaal heb uitgespookt, dus hier volgt mijn tweede persoonlijke post (als jullie er wat meer willen zien laat maar weten)

Eerst en vooral wil ik jullie graag laten weten dat ik eindelijk een cursus visagie heb gevolgd. Ik wou dit al jaren doen en voilà, dit jaar is het ervan gekomen. Ik vond het heel leerrijk en werd vooral gepusht om uit mijn comfort zone van neutrale kleuren te gaan. Ik heb heel wat leuke mensen leren kennen die een even grote passie voor make-up hebben.
Wat wil ik hier nu mee doen vragen jullie zich af? Wel ik zou graag make-up artist worden, je weet wel zo iemand die de make-up doet op shoots enzo... Momenteel probeer ik dat dus ook uit te breiden, maar ik heb nog een lange weg te gaan.


Verder ben ik in Juli nog naar st-tropez geweest. Een weekje zon zee en strand kon ik wel gebruiken na de examens. Ik heb een mooi kleurtje opgedaan en gewoon even helemaal gerelaxed.


We hebben daar ook het befaamde fête des Belges gevierd en dit was de zonsondergang toen we eindelijk van het strand gingen.


Er moest natuurlijk ook wat geshopt worden... Op de markt kan je daar heel wat leuke bikini's aan een behoorlijke prijs scoren. Dit zijn trouwens de bikini's van mijn zus en ik samen. Ik heb me dus nog ingehouden.


De rest van Juli vertoefde ik aan de zee. Daarna begonnen de herexamens alweer dus werd er niet te veel meer uitgegaan...

Voilà zo weten jullie weer een beetje wat ik allemaal heb uitgespookt. 

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten