maandag 29 september 2014

Shopped at Barcelona




Barcelona was heerlijk warm, maar vooral druk. We hebben niet veel stilgezeten tijdens ons korte citytripje. Ik dacht eigenlijk dat ik niet zo veel gekocht had maar blijkbaar ben ik toch met aardig wat naar huis gekomen. Sephora's blijven nu eenmaal verleidelijk... De mede beauty-addicts onder jullie zullen mij wel begrijpen...

Mijn eerste aankoop werd al in Brussel gedaan. Woopsie... Door al het rushen was ik mijn poeder vergeten en jah, wanneer je een vette huid hebt kan je moeilijk zonder. (oh en het was echt rushen, zondagochtend kwam ik terug van Milaan en maandagochtend vertrok ik alweer)
Ik was al heel lang benieuwd naar de Les Beiges poeders van Chanel en heb voor de kleur 30 gekozen, die past het best bij mijn voorlopig nog bruine huidje.

Bij Sephora vloog ik natuurlijk naar de NARS counter en kijk eens aan, ik heb het nog beschaafd gehouden. Ik koos voor Deep Throat Blush en oogschaduwduo in Kalahari. Eigenlijk wou ik graag het Narsissist palet, maar dat was er niet, en ook de kleuren van de velvet matte lipsticks waren niet echt mijn ding.

Bij Sephora hebben ze trouwens echt de beste vijlen voor een nog degelijke prijs. Bij opi betaal je al snel 20euro voor dergelijke glasvijl, die van sephora kost maar 10euro. Ze zijn trouwens echt goed, mijn vorige is jaren meegegaan om uiteindelijk pijnlijk ten onder te gaan door in mijn handtas te breken. (het is trouwens niet de eerste vijl die daar zijn laatste rustplaats vond)

We blijven nog even bij de nagels, ik heb al heel veel gehoord over de Sephora Formula X nagellak en ja dan moet ik die dan ook uitproberen. Ik koos voor het nudekleurtje Thrilling.

In ons klein belgenlandje moeten we heel wat prachtmerken missen en ook Origins is er daar ook één van. Het was weeral moeilijk kiezen tussen alle mooie producten maar ik koos voor het Drink Up Intensive Overnight Mask en een mini van het Clear Improvement Active Charcoal masker.

En zo zit mijn vakantie er alweer op en de lessen zijn ook al terug begonnen.
Mijn laatste jaar als student gaat hierbij van start.
Spannend!

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten