vrijdag 25 oktober 2013

De Wenkbrauw Makeover



Wel die 2 harige stukjes boven onze ogen zijn niet altijd onze beste vrienden geweest. Ik heb ze ook wel eens mishandeld, denk: ongelijke wenkbrauwen, pijnlijke rode plekken van het epileren,... The things we do when we are young... 
Maar het tij is gekeerd en we willen niet langer die fijne lijntjes maar eerder een Cara-like resultaat. Helaas zijn we niet allemaal gezegend met zo'n volle wenkbrauwen, but we can try, or fake.


Door mij werden ze altijd wat verwaarloosd, ik dacht altijd dat ze wel vol genoeg waren en dat invullen overbodig was.
Dat was tot ik ze effectief begon in te vullen... Ik vind dat het zo'n groot verschil maakt en ik kom haast nooit meer buiten zonder ze bij te werken. Dat is dan buiten de zieke, slome, snotterende dagen gerekend die dit weer met zich meebrengt...

MAC Omega Eyeshadow, MAC 263 Brush, schoongemaakt borsteltje

Je hebt een bruine matte oogschaduw nodig om ze in te vullen met een borsteltje. Ik kies voor poeder omdat het langer meegaat dan een potlood en omdat je het ook als oogschaduw kan gebruiken. Je kan ook voor een wenkbrauwpotlood kiezen en ze daarmee invullen, ddit geeft een natuurlijker resultaat omdat je echt haartjes kan bijtekenen.
Verder heb je nog een schoongemaakte oude mascaraborstel nodig om ze eens mee door te kammen.
Om te zorgen dat ze een hele dat op hun plaats blijven kan je een klein beetje haarlak op je mascaraborsteltje spuiten en deze dan door je wenkbrauwen halen. Gemakkelijk en cheep as sh*t.



Voilà hierboven zie je wat een verschil het maakt. Wanneer ik nu de deur uitga zonder mijn wenkbrauwen te doen heb ik altijd het gevoel dat ik iets vergeten ben.
Wenkbrauwen zijn zo'n belangrijk deel van je gezicht en die mag je zeker niet verwaarlozen of verminken.

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten