woensdag 18 september 2013

Obey Your Body radiance repair peeling gel



Laatst las ik een artikel op beautylovin en herkende mezelf hierin. Het ging over heel agressieve verkopers en als bleek dat je niet echt interesse hadd, bleven ze gratis producten bij je prijs bleven toevoegen.
Dit doet me denken aan mijn ervaring met Obey You Body vorig jaar rond de kerstperiode. Ik was toen nog niet zo into skincare en wist er helemaal niet veel over maar was wel op zoek naar de ideale producten voor mijn huid.

De verkoper deed alsof hij heel veel wist over verschillende huidtypes en als ik er nu bij stilsta zei hij allemaal dingen die op niets sloegen. Ik met mijn 22, toen 21 jonge jaren heb helemaal nog geen anti-aging producten nodig!
Maar ja ik liet me vangen en ging naar huis met de dagcreme, het masker en ik kreeg er "gratis" een nagelbuffertje en de radiance peel gel bij.


Op het eerste zicht leek het fantastisch "wauw al die pelletjes dode huidcellen die loskomen", maar eens ik het thuis op mijn gezicht uitprobeerde, what a pain in the ass!
Volgens mij (ja ik zeg volgens mij want ik ben het niet zeker, ik kreeg nu eenmaal geen doos mee waar de ingrediënten op staan...) zit er iets in dit product dat op lijm lijkt en dat dus de pelletjes veroorzaakt. (we hebben het allemaal wel als kind gedaan lijm op je handen smeren om het er van te trekken)
Het enige waar dit product goed voor is, is gezichtshaar epileren. De pelletjes bleven bij mij hangen aan de kleine donshaartjes op mijn gezicht en ik moest de pelletjes er samen met de haartjes aftrekken. Bijzonder effectief maar ook bijzonder pijnlijk.


Ik snap dan ook niet dat er online zoveel positieve reviews te vinden zijn over dit product, ben ik dan de enige die haartjes op zijn gezicht heeft?
Ik heb mijn lesje wel geleerd en koop nooit meer iets voor ik er eerst een review over gelezen heb en laat me zeker niet meer doen door veel te pushy verkopers.

xx Aurelie

1 opmerking:

  1. Hoi,

    ik heb het kado gekregen voor mmijn verjaardagen ik loop nu ook met velletjes in mijn gezict die er nie vanaf gaan.
    Het voelt alsof ik nu baardgroei heb sni snif.

    Trui

    BeantwoordenVerwijderen