zondag 10 november 2013

Chanel Ombres Matelassées


Ooooohhhh Emmmmmm Geeeeee, het is weer de tijd van de prachtige kerstproducten en serieus, ze hebben weer hun best gedaan dit jaar.
Tussen al die producten was er één die er echt uitsprong voor mij en dat was het palette Ombres Matelassées van Chanel.
Het weekend nadat het uitkwam ging ik ernaar op zoek en 2 winkels, verschillende telefoontjes en 3 kortingsbonnen later kan ik het paletje eindelijk van mij noemen.


Wanneer je ernaar kijkt zal je wel begrijpen waarom ik het absoluut moest hebben: die mooie klassieke verpakking, de neutrale kleuren, it was love at first sight.


De kleuren zijn neutraal en passen zowat bij iedereen. De textuur van deze oogschaduw is heel zacht, heel anders dan de quads die gewoon te verkrijgen zijn. Van die paletjes vind ik dat het nogal harde oogschaduw is.
Zelf ben ik natuurlijk helemaal verliefd en ik zal waarschijnlijk wel een traantje laten wanneer de mooie kotjes uit het palet verdwenen zijn.
Ik vind dat dit wel het investeren waard is, een soort luxe mini-naked palet en je hebt natuurlijk een prachtig product voor je geld.


Met dit palet kan je alle kanten uit, je kan er een gewone daglook mee maken maar met de paarse kleur kan je ook een smokey eye maken voor een avondje uit.




Ik heb nog snel een beetje gespeeld met dit palet zodat jullie kunnen zien hoe het presteert. Ik heb de lichtste kleur op de binnenste helft van het oog gebruikt, de 2e kleur op de buitenste helft en de donker paarse kleur in de arcadeboog en vervaagd met een borsteltje. Heel klassiek maar dat hoort ook wel een beetje bij Chanel hé.

Als je deze beauty nog in je handen wil krijgen zal je snel moeten zijn want ze vliegen de deur uit en er zijn er nog maar enkele over. Maar met wat hulp van de bediendes kan je er misschien nog wel aanraken.

Chanel Ombres Mattelassees 55euro bij ici Paris XL

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten