maandag 18 november 2013

simpele dag make-up


Gewoonlijk kies ik elke dag wat anders uit om mij mee op te maken, maar de laatste weken grijp ik steeds naar dezelfde producten. Gezien mijn vrij uitgebreide collectie is dat wel een uitzondering en ik kan mij echt niet herinneren wanneer dit nog eens gebeurde. Ik kies ook vaak voor deze look omdat het gemakkelijk is en je kan er echt in 5 minuutjes klaar mee zijn.

Een make-up met 10 verschillende producten zal je hier niet vinden, zoals je al op de vorige foto kan zien, basic basic basic zijn hier de sleutelwoorden. Doordat mijn huid de laatste weken zich behoorlijk goed gedraagt vind ik het niet nodig om ze helemaal te bedekken met foundation of getinte dagcrème. Het enige product dat ik als basis gebruik is de Bobbi Brown corrector in Light Bisque. Als je op zoek bent naar een wonderproduct voor donkere kringen of wallen wel, zoek niet langer. Ik gebruik maar een klein beetje in de hoeken van mijn ogen, waar ik het het meest nodig heb en voilà: bye bye vermoeide ogen.
Mijn wenkbrauwen worden zoals gewoonlijk ingevuld met MAC Omega zodat ze wat voller zijn, maar als ik echt gehaast ben laat ik zelfs dit achterwege.
Ook voor de ogen houd ik het vrij simpel met maar één kleurtje over het hele ooglid. Meet NARS oogschaduw duo in Brousse, dit is mijn laatste aanwinst uit mijn tripje naar Londen. NARS is een prachtmerk maar jammergenoeg niet te vinden in België. Het is wel een merk waar je zeker eens een kijkje naar moet nemen wanneer je in het buitenland bent. Door de donkere kleuren dacht ik eerst om het enkel te gebruiken voor een avondje uit maar ik heb ontdekt dat wanneer je de eerste kleur lichtjes over het oog aanbreng en wat vervaag dit een heel mooi effect geeft. I freaking LOVE this...
We ronden af met een beetje mascara en dat is het dan voor mijn dagelijkse make-up. Dit is mijn nieuwe Diorshow mascara, ik weet niet hoe het met jullie zit maar wanneer ik een mascara nog maar net gebruik heb ik altijd problemen met het scheiden van de wimpertjes. So annoying.
Zoals je ziet is dit gemakkelijk en snel, perfect voor een dag school of een werkdag, of wanneer je je overslapen hebt, wat wel héél vaak gebeurt de laatste tijd.




Wel, niet slecht hé voor zo weinig producten...
ps. Mijn haar is nog altijd blond en niet rood... Geen idee wat er met de kleuren is gebeurt...

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten