vrijdag 29 november 2013

Cult Product: NUXE Rêve de Miel


Als er een product is waar je de laatste maanden niet naast kon kijken in beautyland was het toch wel het potje van Nuxe Rêve de Miel. Het zou de beste lippenbalsem ooit moeten zijn maar dat zijn natuurlijk wel hoge claims.


In deze donkere maanden kan ik wel wat meer hydratatie gebruiken, niet alleen mijn huid heeft wat meer nodig, maar zeker ook mijn lippen. Wanneer ik niet constant lippenbalsem opsmeer in de winter heb ik van die pijnlijke, uitgedroogde, gebarsten lippen. 
Mijn favoriete producten om dit te verhelpen zijn de Nuxe Rêve de Miel producten. De gewone stick heb ik al een tijdje in mijn collectie en ik was er best tevreden mee. Niet de slechtste en niet de beste maar hij heeft wel een lekkere geur.
Het potje daarentegen, I'm just over the moon with that one... Hij voelt heel zacht aan op de lippen, blijft lang zitten en is mat: helemaal perfect voor mij. 
De lippenbalsem zit boordevol actieve ingrediënten zoals honing, plantaardige oliën, Shea boter, pompelmoesextract,... Elke 28 seconden wordt er zo'n potje verkocht, wanneer een product zoveel aanhang krijgt dan moet het wel goed zijn. 
Ik ben alleszins overtuigd en gebruik niets anders meer.

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten