donderdag 9 januari 2014

Best of 2013: Haar


Het grootste deel van 2013 deed ik niet veel met mijn haar: Shampoo, conditioner, aan de lucht laten drogen en that's it... Desondanks heb ik toch een paar goede producten leren kennen dit jaar en ook deze deel ik weer met jullie. 

Als eerste heb ik dit jaar de Bumble & Bumble Thickening Hairspray ontdekt. Ik heb heel fijn stijl haar waar weinig mee aan te vangen valt maar deze spray zorgt er toch voor dat ik volume krijg in mijn haar. Ik spray het op nat of droog haar, even ondersteboven drogen en voila vavavoomvolume. Ik gebruik deze niet alle dagen, maar bijvoorbeeld als ik uitga. Voor wat meer info kan je ook de review eens lezen.
Dit Jaar ontdekte ik ook de producten van Kevin Murphy en zijn droogshampoo Fresh Hair gebruik ik al maanden. Persoonlijk ben ik niet zo tevreden van de Batiste droogshampoos, ze geven een grijze schijn, laten mijn haar raar voelen, ruiken niet lekker,... Niets daarvan met deze droogshampoo: mijn haar ziet er proper uit, je voelt hem niet zitten en hij ruikt ook nog eens lekker naar vanille.
Nog niet zo lang geleden ben ik mij gaan verdiepen in de haarverzorging. Vroeger dacht ik: Less is More, maar deze Phyto 7 heeft mijn kijk daarop verandert. Ik gebruik na het wassen een klein beetje van dit over de lengte van mijn haar en de dagen erna is het ongelooflijk zacht. It's a winner!
Last, but not least: de Tangleteezer, iedereen heeft er wel al van gehoord denk ik? Ik heb deze ondertussen al enkele jaren en hij ziet er nog altijd goed uit. Wanneer ik deze gebruik moet ik minder aan mijn haar trekken om de knopen eruit te halen en de stekkertjes geven een soort van hoofdmassage. mmm :)

Ik hoop dat ik in 2014 nog veel meer goede haarproducten zal ontdekken.
Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten