dinsdag 17 september 2013

Bumble And Bumble Thickening Hairspray


Persoonlijk ben ik gezegend, of vervloekt met veel maar fijn haar. Bijna iedereen zal zich wel herkennen in het volgende: wie plat haar heeft wil krullen of volume en wie krullen heeft vind plat haar fantastisch. Wel ik heb stijl fijn haar en ik zou niet liever willen dan dat mijn haar wat meer body of volume heeft.
Maar waar een wil is, is een weg en zo gaat de zoektocht naar goede volumegevende producten verder.




De voor en na foto's liegen er niets om, I think I'm on to something. Hier heb ik mijn haar op de 2e dag na het wassen rijkelijk besprayed met de Thickening Hair Spray, snel even ondersteboven en tegen de groeirichting gedroogd en voila dit is het resultaat: volumineus messy hair. I like!
Oke, misschien ben ik wel net iets te enthousiast geweest in het gebruik want mijn haar voelt wel een beetje plakkerig, maar dat neem ik er wel bij...

X Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten