woensdag 26 november 2014

christmass wishlist


De dagen beginnen serieus in te korten, het begint eindelijk wat kouder te worden en het is ondertussen al eind november, tijd om eens aan het kerstshoppen te gaan. Om jullie enkele ideetjes te geven, hier mijn wishlist.


Ja hoor, nog steeds beschikbaar en nog steeds op mijn wishlist; het Nars Narsissist palet. Ja hoor de eeuwige nude-lover in mij kan dit palet maar niet uit zijn hoofd zetten. 
Guerlain heeft dit jaar weer een pareltje van een kerstcollectie, waar ook dit mooie palet zich in bevind. Dit mega compacte palet bevat 5 oogschaduwkleuren en 4 blushes. Plus het is ook nog eens keimooi verpakt...

In de winter ga ik graag eens in bad: heerlijk ontspannen in het iets te warme water een filmpje kijken. Wanneer ik in bad ga moet het toch altijd wat meer zijn en ik heb een obsessie ontwikkelt voor luxe badproducten. Deze olie van REN staat al een tijdje op mijn wishlist want: mooie verpakking en ruikt naar rozen. 
Na een bad moet er natuurlijk gehydrateerd worden en de beste ontdekking die ik op dat vlak gedaan is de Kiehl's Creme de corps whipped body cream. Hij is super hydraterend, ruikt naar honing en het is net alsof je slagroom aanbrengt op je lichaam. Het enige nadeel is dat hij wel wat kost, zo'n €36 vind ik toch wat veel voor dagelijks gebruik. 


En dan op de gaat niet gebeuren lijst:
Er staat nu eenmaal altijd een handtas op mijn wishlist en op dit moment is dat deze Proenza Schouler PS11 mini. 
Als laatste deze jas van Mr. &Mrs Fur beacause: fluffy en warm, kortom alles wat je nodig hebt voor de komende koude dagen.
Helaas zijn ze alle twee net iets buiten mijn budget op dit moment...

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten