woensdag 25 september 2013

Fekkai Technician Color Care Moisture Mask


Toen ik dit jaar voor school naar Parijs moest had ik natuurlijk al uitgezocht wat ik allemaal wou meenemen.
Op die lijst stond ook het Fekkai Technician Color Care Moisture Mask, amai dat is een mondvol...
Intussen is het merk precies onvindbaar geworden, vroeger vond ik het in de online shop van Ici Paris en ook op de site van Sephora is het verdwenen. Toch wou ik nog even de tijd nemen om mijn mening erover met jullie te delen.

Dit is echt het beste haarmasker dat ik ooit geprobeerd heb. Het maakte mijn haar ongelofelijk zacht en rook fantastisch. Ik heb er ongeveer een maand of 2-3 één keer per week gebruik van gemaakt maar intussen is het tot het allerlaatste beetje op.
Het masker heeft een balsemachtige structuur die je gemakkelijk door je haar kan verdelen. Je hebt maar heel weinig van het product nodig, laat het even inwerken en voila zie daar: zachte doorkambare lokken.
Vele mensen zweren bij de Joico K-pak maar ik vind de geur zo verschrikkelijk en het maakt mijn haar lang niet zo zacht als het masker van Fekkai en daar komt nog eens bij dat ik ook veel langer deed met dit masker.

Eerlijk is eerlijk ik vind het nergens meer en het was ook niet het goedkoopste masker dus ik zal eerder da K-pak opnieuw in mijn schappen hebben dan de mooie pot van Fekkai. *snif*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten