donderdag 12 september 2013

NOTD #1 neutral vs neon


Wie mij kent weet het al lang: I loooooooove me some nailpolishes. Ik verzamel dan ook leuke kleurtjes en ben verliefd op de flesjes van Chanel (oke I have a confession to make: ik ben eigenlijk verliefd op alle verpakkingen van Chanel).


Deze keer ging ik voor een neutrale kleur met een accent nagel op de ringvinger, een beetje fluo om deze trieste herfstdagen wat op te vrolijken.


Ik koos voor Chanel Frenzy (permanente collectie) als neutrale kleur en China Glaze Pool Party (permanente collectie) op de ringvinger. ik moet jullie er wel op wijzen dat Pool Party een heel heel neon-roze kleur is maar bij mij komt het eerder neon-oranje uit... But still a bright and happy colour en dus ook happy nails! Of toch voor de eerste paar dagen want een manicure houd het nooit lang vol bij mij...

xoxo Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten