dinsdag 10 september 2013

well hello there


Een eerste blogpost ever vereist toch wat uitleg
Ik ben Aurelie, een 22-jarige beauty addict. Ja zo noem ik het,want alles beauty-related interesseert mij.
In mijn jonge leven ben ik toch al een behoorlijk lang geïnteresseerd in make-up en beauty.


Het begon al op jonge leeftijd, toen ik 8 was leende ik stiekem de oogschaduw van mijn 6 jaar oudere zus en experimenteerde daar mee. Of het ergens naar leek? Natuurlijk niet, ik was 8 jaar en kliederde maar wat. Eerst ontdekte ik de goedkopere merken essence, catrice, met al het geld dat ik overhield kocht ik make-up en bij een nieuwe aanwinst was ik altijd weer blij.
De laatste jaren word ik vooral verleid door de mooie doosjes en producten van de meer high-end merken. Want geef toe, wie kan er die doosjes nu weerstaan?
Ik volg al jaren een aantal blogs en door hen heb ik veel bijgeleerd en ben ik meer en meer zorg beginnen dragen voor mijn huid.
Net zoals zij mij zo veel geleerd hebben hoop ik dat ik jullie iets kan leren of dan toch op zijn minst enkele leuke minuten geven.


x love Aurelie

1 opmerking:

  1. Top! Een nieuwe blog om te volgen tijdens dode momentjes.
    Wishlists, be prepared!

    BeantwoordenVerwijderen