maandag 6 oktober 2014

Shopped @ -21% bij Ici Paris


Vorige week was het weer zover, Ici Paris XL hield weer zijn befaamde -21% actie. Ja hoor -21% op alles! Een beautyaddict kan dat toch niet laten liggen. Allee ik toch niet. Ik had ook gewoon een paar dingen nodig en ja, besparen is altijd goed e... 


Het eerste product dat op mijn lijstje stond was de Purity Made Simple van Philosophy. Mijn fles was op en dit is toch een vaste waarde in mijn skincare routine geworden. Als jullie nog cleansers weten die ik met mijn Clarisonic kan gebruiken laat maar weten. 

Mascara gaat altijd toch rapper op dan je verwacht en mijn YSL Babydoll loopt ook al op zijn laatste beentjes.  Dit is Chanel's Inimitable Intense mascara en voor mij is dit mijn holy grail mascara. Ook al komt de YSL Babydoll wel in de buurt. 

Hetgeen waarvoor ik eigenlijk naar de Ici Paris trok was om een nieuw exemplaar van mijn favoriete Rouge Coco Shine aan te schaffen, die is namelijk bijna op. Helaas ging dat plan dus niet door want blijkbaar is hij uit het assortiment. Waarom moet je mij niet vragen want het was het perfecte nude roze voor lippen die al een kleurtje hebben. Ik moest dus op zoek naar een vervanger en vond die in deze YSL Rouge Volupté Sheer Candy in nummer 12. Hij geeft iets minder kleur maar is een waardige vervanger voor mijn lieveling.

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten