woensdag 29 oktober 2014

YSL Rouge Volupté Sheer Candy


Lipstick zal altijd mijn grote liefde blijven en mijn collectie zal zich dan ook altijd blijven uitbreiden. Ik moest op zoek naar een vervanger van mijn geliefde Chanel Rouge Coco Shine en kwam terecht bij deze YSL Rouge Volupté Sheer Candy.

Na veel wikken en wegen kwam ik terecht bij nummer 12 Framboise Croquante. Een roze kleurtje, die nog niet te fel is voor dagelijks gebruik. Lipstick is rap te bruin voor mijn teint dus ik moet echt voor roze roze gaan.  
De YSL Rouge Volupté Sheer Candy zijn zoals de naam zelf al zegt niet heel erg dekkend. Ze geven een mooie glans, een beetje kleur en ruiken naar snoepjes. 
De geur doet mij op één of andere manier terugdenken aan mijn kinderjaren, aan snoepjes of aan Yves Rocher parfum. Ik zoek al weken naar de juiste geur maar heb het nog altijd niet gevonden. Als iemand van jullie mij uit mijn lijden kan verlossen, laat mij maar weten welke geur dit nu exact is.
Dit is zo'n no fuzz formule, geen spiegeltje voor nodig, gewoon uit de handtas halen, nog even naar de mooie verpakking kijken en aanbrengen. 
Ik word altijd een beetje blij als ik hem uit mijn handtas haal, de spiegelende zilveren verpakking en de kleur die je heel duidelijk kan zien op de huls. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken bij YSL! Bij andere lipsticks moet ik soms wel 10 minuten zoeken eer ik de juiste kleur te pakken heb.... The struggles of a lipstick addict... 


YSL Rouge Volupté Sheer Candy 30,15euro bij Ici Paris XL

Xx Aurelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten